Noha maga a könyvelés a szakértő dolga, a kapcsolódó teendők gyakran feleslegesen sok időráfordítást igényelnek az ügyfelektől. Ismerős? Van megoldás! Mutatjuk, milyen feladatoktól szabadíthatja meg egy online könyvelőiroda!
1. Bizonylatok kézbesítése
A hagyományos rendszer szerint minden hónap végén össze kell szedni a számlákat, blokkokat, bevételi bizonylatokat, majd személyesen elvinni azokat a könyvelőhöz. Ez időigényes és meglehetősen stresszes is.
Az online könyvelés világában azonban mindez egyszerű fotózássá vagy feltöltéssé válik. Készít egy gyors képet a telefonjával és feltölti a rendszerbe – ennyi az egész. Amint megérkezik egy számla, azonnal továbbíthatja és pár másodperc alatt elintézheti.
Nincs több irodai látogatás, nincs aggódás az elveszett dokumentumok miatt, a bizonylatok azonnal a könyvelőhöz kerülnek, biztonságosan tárolva a felhőben. Ez az egyszerűség felszabadítja az idejét és a mentális energiáit is.
2. Dokumentumok rendszerezése
Sokan ismerik azt a helyzetet, amikor a fiókokban vagy mappákban halmozódnak a számlák, de sosincs meg az, amire éppen szükség lenne. A papíralapú rendszerezés gyakran megbízhatatlan, ráadásul a fenntartása folyamatos odafigyelést igényel.

Online könyvelés mellett ilyen nincs: a dokumentumok digitálisan, könnyen kereshetően tárolódnak. Bármikor, bárhonnan hozzáférhet, és pillanatok alatt megtalálja, amit keres. Egy egyszerű keresés az összeg, partner neve vagy dátum alapján, és már meg is van.
A legjobb része? Nem Önnek kell rendszereznie. Általában maga a rendszer kategorizálja a bizonylatokat, míg Ön arra koncentrálhat, ami igazán fontos: a vállalkozására.
3. Pénzügyi riportok manuális elkészítése
Tudni szeretné, mennyit keresett az elmúlt negyedévben? Érdemes-e bővíteni vagy inkább takarékoskodjon? Ezekhez pénzügyi adatokra van szükség, melyek elkészítése időbe telik a könyvelőnek.
Szerencsére az online könyvelési rendszerekben valós idejű pénzügyi kimutatások állnak rendelkezésére, és ez teljesen megváltoztatja a játékszabályokat. Bármikor beléphet a rendszerbe, ahol könnyen áttekinthető formában megtalálja a bevételeit és kiadásait.
Az adatokat pillanatok alatt megoszthatja potenciális partnereivel is. Nem kell megvárni, hogy a könyvelő elkészítse a jelentést, azonnal tudja mutatni az aktuális számokat, ami profizmusról tanúskodik és növeli a hitelességét mások szemében.
+1. Időpont egyeztetés a könyvelővel
A hagyományos könyvelés egyik legnagyobb kihívása az időbeli koordináció. Jellemzően napközben érheti el a szakembert, vagyis épp akkor, amikor Önnek is dolgoznia kellene, és ott vannak a személyes egyeztetések is, melyek órákat elvisznek az értékes munkaidőből.

Ám az online rendszerben a kommunikáció is sokkal gördülékenyebb. Üzenetben kérdezhet, és akár később visszakeresheti a válaszokat. Nem kell emlékezni többé arra, hogy mit is mondott a könyvelő telefonban: minden megvan egy helyen, dokumentálva.
A rugalmasság, amit ez ad, felbecsülhetetlen értékű, hiszen végre Ön irányítja, hogy mikor foglalkozik a pénzügyeivel, nem pedig a könyvelőiroda nyitvatartása.
Itt az ideje egyszerűsíteni!
Az online könyvelés nem egy trendi technológiai újítás – valódi időmegtakarítást és egyszerűsítést jelent a vállalkozások számára. Miközben Ön a fejlesztésre koncentrál, a könyvelés gördülékenyen, szinte automatikusan zajlik a háttérben.
Készen áll a váltásra? Csapatunk segít minden lépésben, és megmutatjuk, mennyit spórolhat időben és energiában, ha átáll az online könyvelésre. Kérjen ajánlatot akár még ma, és felejtsen el minden felesleges teendőt!